Leta i den här bloggen

torsdag 10 mars 2011

Torsdag morgon

Godmorgon på er :) Av någon anledning har besöksantalet på bloggen ökat ganska dramatiskt den här veckan, undrar va det kan bero på? Men kul är det i alla fall.

Vad ska jag göra för spännande idag då? Jo, jag ska fortsätta på min kära forskningsöversikt, äta lunch med min mor, kolla lite på stan och i eftermiddag kommer min lilla älskling hit så då blir det mys. Hade såååå gärna gått och tränat idag men det känns som att det får vänta till helgen eftersom jag fortfarande är snorig och hostar.

Det är ju så tråkigt att få ett avbrott nu när jag precis har börjat och om jag ska få nåt resultat så vore det ju bra om jag kunde få in nåt pass den här veckan. Har ju blivit lite besatt haha. Men det är det värt om jag kan känna mig mer nöjd med mg själv och kanske till och med trivas på beachen. Jag hatar ju verkligen att visa mig i bikini för massa människor. Jag menar, jag skulle ju inte gå runt i underkläder om jag hade massa folk hemma men helt plötsligt ska man visa sig för "hela världen" bara för att det är sommar. Inte så kul. Men som sagt, är jag i toppform så är det i alla fall ett mindre bekymmer :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite. Puss på er!

//Lina

Inga kommentarer: