Leta i den här bloggen

måndag 14 mars 2011

Fruktstund!

Sitter och kollar Hem till gården med en kaffe, banan och en kiwi, mums! Om en halvtimme blir det gymmet, vi va ju där igår också och det va riktigt nice. Jag har alltid trott att gym-träning är skittråkigt och att det bara är massa bodybuilders som hänger där. Men så fel jag hade, det är faktiskt kul, inte minst för att det är kul att utmana sig själv och lägga på lite mer vikt eller köra lite längre på crosstrainern för varje gång. Sen är det ju faktiskt folk i alla åldrar, storlekar och former som tränar, iaf på Actic, så man känner ingen press på att man ska vara supervältränad och typ lyfta 100 kg i bänkpress.

Tänkte köra samma upplägg idag som igår:

15 min crosstrainer (uppvärmning)

40 min styrka enligt program

10 min Crosstrainer, lite högre intensitet

50 min powerwalk på bandet.

Hörs sen!

//Lina

Inga kommentarer: