Leta i den här bloggen

onsdag 16 mars 2011

Pissdag



Vissa dagar är så jävla hopplösa, det spelar liksom ingen roll vad man gör för allt misslyckas ändå. Jag är så trött på allt idag, vill bara boka en resa till andra sidan jorden och stanna där. Eller så går jag i ide till Juni. Vill göra vad som helst förutom att sitta fast här i kylan och eländet.

Jag vet att jag inte ska gnälla för jag har inget att klaga på förutom i-lands problem men ibland är faktiskt det problem också, och alla problem är inte så jävla lätta att lösa som vissa vill tro. Orkar inte ta tag i gammal skit som envisas med att förfölja mig även om jag "måste".

Ibland undrar jag om jag någonsin kommer att få en ordnad och uppstyrd tillvaro eller om det alltid kommer att va kaos på något plan.

//Lina

Inga kommentarer: