Leta i den här bloggen

torsdag 24 mars 2011

Dagens...

Dagens humör: Glad men fortfarande stressad

Dagens mående: Förkyld, men det börjar släppa nu.

Dagens borde: Städa lägenheten, plugga, söka sommarjobb

Dagens frisyr: Fönat och plattat så det är rakt men ändå fluffigt

Dagens smink: Foundation - Loreal studio secrets, Concealer cover all mix - Make up store, mineralpuder - youngblood, Rouge - make up store, mascara define a lash - maybelline, ögonskugga - isadora, bronzer - isadora och läppglans från I.d bare minerals

Dagens klädsel: Jeans - H&M, vitt linne - Vero Moda, grå kofta - H&M, vita converse

Dagens favoritlåt: Mumford and sons - White blank page

Dagens hatlåt: Ingen faktiskt

Dagens planer: Luncha med mamma, hitta present till Daniel, hitta nåt att ha på mig på lördag, lämna böcker på bibblan.

Dagens vill ha: Min man! Och massa pengar.

Dagens längtan: Sommaren idag också

Dagens beroende: Nässprayen idag också, men jag ska sluta i vår

Dagens tråkigaste: Att jag är sjuk, så jävla seeeegt.

//Lina

2 kommentarer:

fitnessjossan sa...

Hej hej!
Skorna kommer ifrån stevenmadden.com :-)
Jag dog lite när jag såg dom

Kaos-Lina sa...

Ok, ska kolla in dem där :)
Jag dog lite jag också, så grymt snygga!!