Leta i den här bloggen

tisdag 22 mars 2011

Psykbryt!

Det är vad jag får snart på min jävla hals som är frisk i två dagar, TVÅ dagar och sen gör den ont igen. Jag orkar inte med mer förkylningar!! När jag vaknade imorse var jag lite hes men tänkte inte så mycket på det utan gick upp och pluggade lite och sen gav jag mig ut på en promenad. När jag kom hem började det sticka i halsen och så frös jag trots att det va jättevarmt ute. Nu ett par timmar senare sitter jag här med en svidande halsjävel och fryser trots tjock tröja. DETTA SUGER SÅ JÄVLA HÅRT!!!!

Jag som skulle köra ett race med två timmars träning om dagen den här veckan men det blir vila, i alla fall idag. Behöver jag säga hur irriterad jag är?

Och till alla er som tänker att jag borde kolla upp varför jag blir sjuk så ofta: Tror ni ärligt talat att jag inte har gjort det? Vet ni hur många läkare jag har varit hos under åren som bara har konstaterat att jag har ett lågt immunförsvar? De har ingen annan förklaring. Konstigt nog gick hela hösten/vintern utan att jag var sjuk mer än en, max två gånger men så fort den här stressvåren drog igång så kom de här jävla förkylningarna tillbaka. I blame Informatörsprogrammet haha. Som jag förövrigt också får psykbryt på ungefär 10 gånger om dagen. Är trött på skiten nu.

Så vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska lägga mig i soffan och dricka en kopp ingefärste med citron och läsa en tråkig bok, SÅ JÄVLA SPÄNNANDE DET INTE SKA BLI!!!

Hatar allt.

//Lina

Inga kommentarer: