Leta i den här bloggen

onsdag 23 mars 2011

Istället för...

... att göra det jag borde så sitter jag här och slöar med dagens andra kopp ingefärste, ett stort tack till Lina för att du tipsat om denna underbara dryck! Perfekt när man är förkyld. Jag bjuder på en liten lista nu när jag ändå inte gör nåt annat:


→ Dagens Humör: Skit, är irriterad och stressad och allmänt otrevlig.
→ Dagens Borde: Plugghelvetet
→ Dagens Frisyr: Hästsvans och diadem
→ Dagens Klädsel: Än så länge är det svarta mjukisar och blått linne
→ Dagens Planer: Ta det lugnt så att jag blir frisk
→ Dagens Vill Ha: Massor! En ny säng och ny soffa står högst på listan. En hårfärgning vore inte fel heller.
→ Dagens Längtan: Sommaren
→ Dagens Beroende: Nässprayen som vanligt
→ Dagens Tråkigaste: Skolarbetet, hatar det
→ Dagens Tidning: Solo
→ Dagens låt: Mareld - Lars Winnerbäck

//Lina

2 kommentarer:

Lina sa...

visst e det gott med ingefärste!!! värsta hälsoboosten dessutom! skyndar på förbränningen i kroppen och stärker hjärtat och immunförsvaret!:)

Kaos-Lina sa...

Det är supergott, riktigt starkt ska det va också :)Hoppas att det ger mig ett bättre immunförsvar för det kan jag behöva.