Leta i den här bloggen

onsdag 16 mars 2011

Hej på er!

Försov mig imorse, inte bra. Jag hade satt klockan på 8.45, 8.30 vaknar jag av mig själv och tänker att det är lika bra att stänga av alarmet eftersom jag ändå är vaken, SMART! Självklart somnade jag om och vips va klockan 10.

Kvällen igår blev jättetrevlig, Jag och Anna va och lyssnade på Jimmy med flera på vis-caféet, mycket mysigt. Sen gick vi hem till mig och pratade om allt mellan himmel och jord i ett par timmar. Så glad att hon är hemma från France igen :)

Dagen idag bjuder väl inte på några överraskningar direkt, plugg som vanligt och lite sommarjobbs sökande. Har sökt 2 jobb än så länge och tanken är att jag ska söka 8 till. Då borde ju någon nappa tycker jag. Annars kan jag ju alltid sälja mig själv, "Linas bordell, naken och snäll" hehe.

Skämt åt sidan, nu ska jag tvätta eftersom jag hade roligare saker för mig igårkväll.

//Lina

Inga kommentarer: