Leta i den här bloggen

torsdag 3 mars 2011

Aj aj aj

Vaknade imorse med halsont, inte kul alls. Men det verkar ju som att alla är sjuka nu så det är väl bara att joina the club så att säga. Synd eftersom det är så fint väder, hade varit kul att dra med sig nån ut på en långpromenad. Ska i alla fall gå ut en sväng och äta lunch med mamma, torsdagar är ju vår lunch-dag haha. Ska boka nageltid också, det är typ 6 veckor sen jag var där och nu är det verkligen dags igen, mina naglar ser förskräckliga ut. Jag tycker ju att just händer och naglar är väldigt viktigt, jag skäms när jag har skabbiga naglar, det ser så slarvigt ut. Sen behöver man ju inte ha superfixade manikyrnaglar, bara de är hela, rena och lagom långa vilket mina absolut inte är just nu.

Längtar till helgen när världens bästa Cajsa och Linnéa kommer "Hem" igen. Ska bli så sjukt kul att träffa dem igen :) Ska se till att va frisk då.

//Lina

Inga kommentarer: