Leta i den här bloggen

torsdag 24 mars 2011

Om bara några timmar...

Så är det löning/studiebidrag!!! Wiiihooo!! Jag är så jävla glad och lättad för den här sista veckan har fan varit bedrövlig. Äntligen kan man leva liiite mer som en normal människa.

Idag har jag dock shoppat lite för några presentkort som jag hade hemma. Det blev några doftljus på Bohaget och ett par leggings på H&M. Inte så mycket men alltid piggar det upp en shoppingberoende som mig lite grann :). La undan ett par presenter till min älskling som jag ska hämta imorn också.

Ett tips till alla er som gillar doftljus som verkligen luktar i hela rummet är Yankee Candles som numera finns på Bohaget. De finns i masa härliga färger och dofter, mina favoriter för tillfället är Clean Cotton som luktar nytvättat och fräscht. Mamma kommenterade idag att det luktade ovanligt rent i min lägenhet och det gör det verkligen. De finns i massa storlekar och priser också för den delen, jag tog de minsta som kostar 30 :- st, alldeles lagom.

Annars har jag bara varit hemma och försökt mota bort förkylningen, städade badrummet och lite i köket också så nu är det rent och fint och luktar gott överallt. Då trivs jag mycket bättre än när det är stökigt och rörigt. Konstigt att jag verkar glömma bort det mellan varven och låta disk och dammråttor ta över...

Nu känner jag att jag kommer in på sidospår så jag slutar här och tar en kopp te och lite ananas till Big Brother. Som jag förövrigt inte riktigt vet vad jag ska tycka om.

//Lina

Inga kommentarer: