Leta i den här bloggen

tisdag 15 mars 2011

Tisdag

Godmorgon på er! Så himla härligt att vakna av att solen lyser in genom fönstret! Älskar det! Det blir ju så mycket lättare att gå upp och om man ska ut så är det mycket mer motiverande om solen skiner.

Idag blir det nog inget nytt, jag ska skriva på min uppgift, läsa artiklar, tvätta och träna. Inget ovanligt eller spännande. Va kul det vore att nån gång kunna skriva "Vet ni vad jag ska göra idag?" och sen kunna överraska med nåt spännande möte, nån rolig resa eller nåt roligt projekt. Men icke! Jag är lite trött på den här sega tillvaron nu, det känns som att alla dagar ser likadana ut och allt är en lång väntan mot sommaren. Jag behöver lite action i tillvaron haha.

Nu ska jag leta matbord på blocket!

Ciao!

//Lina

Inga kommentarer: