Leta i den här bloggen

onsdag 2 mars 2011

Morning!

Är uppe i hyfsad tid idag igen, rätt skönt. Kollar på "Efter tio", Peder Lamm snackar om badsäsongen och visar upp ett par badbyxor i guldfärgad latex typ. Trodde jag inte va hans stil men där ser man.

Ska fortsätta min dag med att läsa lite i tråkig bok, se hem till gården och äta lunch. Sen blir det en tur till gymmet. Förhoppningsvis är syster yster frisk så hon kan följa med annars får jag gå själv. Jag tänkte köra samma upplägg som i måndags eftersom det funkade så bra. Nu blir det ju dessutom promenader fram och tillbaka som en liten bonus också. Det blir perfekt. Jag och älsklingen har ju skaffat en våg som visar vad man består av (muskler, fett, vatten, skelett) så det ska bli spännande att se vad som händer efter ett tag. Dessutom mätte vi lite kroppsdelar som vi vill ska bli mindre eller större. Jag vill bara bli mindre haha.

Ikväll får vi se vad som händer, blir antagligen plugg då med eftersom jag ligger efter, blää. Någon som vill skriva en C-uppsats åt mig?

//Lina

Inga kommentarer: