Leta i den här bloggen

söndag 20 mars 2011

Bättre än inget

SENASTE:
Låt du hörde: Oh Laura - Release me
Film du såg: Halvtittar på "Wild Child" just nu
Mat du åt: Supergod lunch hos mamma, kött, hasselbackspotatis, sallad och sås. Efterätten var cheesecake med kiwi, Mums.
Kram: Min älskling innan han åkte hem i eftermiddags
Puss: Samma där
Känslan: Saknad.
Resa: Irland i vintras :)
Glädje: Lunchen hos mamma, det va så mysigt att komma "hem" igen.
Dröm: Kommer inte ihåg vad jag drömde inatt tyvärr
Person du träffade: Mamma och Kent när de skjutsade hem mig förut
Personen du pratade i telefon med: Daniel
Personen du fick sms av: Samma
Gången du åt 7-eleven korv: Ingen aning faktiskt, vet inte om jag har det alls.
Gången du var utomhus: Gick från gymmet idag, så skönt i solen :D
Saken du köpte: Mat, kul.



ALLMÄNT:
Ska bli skoj: Nästa helg! Är så jävla peppad på fest!
Ska inte bli skoj: Att plugga den här veckan, fy fan.
Sparar till: Spara?! Överlever ju knappt så nåt sparande blir det verkligen inte.
Pålägg som gäller: Gräddost!
Önskar att jag var bättre på: Att plugga, att sjunga, att hålla ordning hemma, att säga ifrån och att motivera mig själv.
Dagens dryck: Ingefärste, min nya besatthet.
Vad saknar du: Daniel, massa vänner som jag inte träffat på länge, min energi, ridningen, pengar och ett husdjur.
Tre band/artister: idag har jag lyssnat på Oh Laura, Britney och Elvis (hos mamma)
Vad har du gjort idag: Tränat, ätit mysig söndagslunch hemma hos mamma, läst bloggar, spelat City Ville, kollat på tv och plockat i köket.
Brukar du svära mycket: Ja tyvärr.
Hur många timmar sover du per natt: Beror på men 8-9 är optimalt.
Vem i kändisvärlden är snyggast, Man/Kvinna?: Johnny Depp & Jim Morrison /Jessica Alba & Marisa Miller
Vad är det för veckodag: Bloody Sunday.
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina shorts i fuskmocka från Bik Bok och transparent vit skjorta från Gina Tricot.
Längd: 160 cm
Vikt: 56,5
Byter gärna garderob med: Kenza, kan ju passa på att ta hennes kropp också när vi ändå håller på.
Senast utlästa bok: Elsas Värld
Jag tränar: Gärna, har blivit lite halvdant ett par veckor på grund av sjukdom men nu jävlar ska jag köra. Har ett mål som inte är alltför långt borta nu.
Jag ville bli när jag var liten: Veterinär, modell eller författare. Skulle aldrig kunna bli veterinär, det är för mycket pluggande och sen skulle jag må så dåligt om jag inte kunde hjälpa nåt stackars djur och modell lär jag aldrig bli om jag inte plötsligt växer 15 cm och blir pinnsmal vilket inte är så troligt. Författare skulle jag gärna bli.

//Lina

Inga kommentarer: