Leta i den här bloggen

onsdag 30 mars 2011

En onsdag

Igår blev ju dagen lite bättre, eller mycket bättre, än förväntat. Mamma kom hit och överraskade med semla och en ny hylla från Ikea som jag har velat ha jättelänge. Så nu har sovrummet piffats upp med en liten "Expedit", så himla bra med facken så man kan få lite ordning på grejerna. Tack snällaste mamma! Sen följde jag med henne och Kent och storhandlade, så himla skönt att åka bil och kunna handla alla stora tunga varor som är jobbiga att bära. Nu har jag mat för en månad framöver.

Just det! Jag fick ju tillbaka min jacka också, den låg kvar i garderoben på Palladium. Lite konstigt men jag bryr mig inte, är glad att jag fick tillbaka den och framförallt nycklarna.

Idag ska jag försöka mig på att ta tag i plugget igen som har fått ligga på is ett par dagar så jag skulle få behålla min mentalitet haha.

//Lina

Inga kommentarer: