Leta i den här bloggen

måndag 21 mars 2011

Måndag

Idag är det måndag vilket inte direkt är min favoritdag. Har massa plugg som bara ligger och väntar på att jag ska börja men motivationen är fortfarande på noll. Finns massa annat jag vill göra. Men jag ska få in några roliga saker idag också, först en tur till gymmet, tänkte göra som igår (se nedanför) eftersom det kändes så bra. Sen ikväll blir det en fika med Anders :)

Är inne i en liten bloggsvacka för tillfället, känns som att jag har massa bra idéer till inlägg men sen när jag ska skriva ner dem blir det inte alls så bra som jag hade tänkt, sen vill man ju inte skriva vad som helst eftersom det lätt blir missförstånd och fel personer tar åt sig eller drar slutsatser som är helt felaktiga. Svårt är det.

Gårdagens träning såg hur som helst ut såhär:

15 min Crosstrainer, uppvärmning

30 min styrka

20 min Crosstrainer

55 min powerwalk på bandet

promenader till och från, tar ca 12 min varje sträcka.

Slog mitt rekord på Crosstrainern, har bara kört 15 min åt gången innan men nu blev det 20. Sen tog styrkan lite kortare tid även om jag gjorde samma saker som innan, det beror på att jag har kommit in i hur alla inställningar osv ska vara så det går fortare att fixa sånt.

That's all for now.

//Lina

Inga kommentarer: