Leta i den här bloggen

torsdag 2 december 2010

Tråk-Torsdag.

Vad är det som gör att vissa dagar är helt hopplösa redan från början? Det spelar liksom ingen roll vad man gör eftersom det mesta blir fel och även om något råkar bli rätt så tycker man att allt suger ändå. Jag stör mig på allt idag, min stökiga lägenhet som fortfarande efter ett halvår inte är färdigmöblerad, jag stör mig på att jag inte har fått min lön ÄN och jag orkar inte ta tag i det, jag hatar att jag måste komplettera en uppsats för att jag var för lat för att göra den ordentligt från början, jag kan inte ta mina vanliga promenader för att jag helt plötsligt bor i Sibirien så jag känner mig lat, min pojkvän bor 100 miljoner mil bort känns det som och jag har inga roliga planer för kvällen eftersom jag måste plugga. Blää!

Varför måste allt va så jävla jobbigt ibland?

//Lina

Inga kommentarer: