Leta i den här bloggen

onsdag 22 december 2010

Dan före dan före...

Helt sjukt så fort tiden går! Kan inte riktigt fatta att det är julafton om två dagar. Jag som precis har kommit in i julförberedelserna. Men nu har jag i alla fall bara en julklapp kvar att köpa och det tar jag nog imorn när jag ska gå på stan med mamma.

Dagen i dag går nog åt till att plugga, vem är förvånad? Men jag känner för att vara ledig så mycket som möjligt i mellandagarna och då gäller det att jobba undan.

Verkar som att nästan alla storbloggare ska dra till Thailand över jul, själv skulle jag nog ha lite svårt att vara borta just på julafton. Tycker ju att det är så mycigt med jul. Däremot nyår skulle jag gärna fira utomlands så man slipper den här hetsen med vad man ska göra. Förstår inte varför folk gör sån stor grej av nyår faktiskt. Tur att jag har en pojkvän som går in helhjärtat för nyår, han får styra upp nåt :)

//Lina

Inga kommentarer: