Leta i den här bloggen

onsdag 1 december 2010

Dag 2 - Mina föräldrar

Idag ska jag ge er lite info om mina föräldrar. Snäll info lämpligen eftersom det snart är jul. Inte för att mina föräldrar läser min blogg men ändå, folk kan ju skvallra. Ok, here we go!

Min mamma och jag står nog varandra närmare än vad många andra gör. Hon är världens snällaste för det mesta och vi är nog ganska lika. Vi umgås rätt ofta och har som tradition att äta lunch ihop varje Torsdag i ca 3 timmar eftersom vi seriöst kan prata hur länge som helst om allt och inget.

Min pappa och jag är inte särskilt lika men han är en av de roligaste människor som finns. Alltid när jag hälsar på honom får jag minst ett gott skratt, antingen med honom eller åt honom för han har en hel del konstigheter för sig. Just nu ligger han på sjukhus och går igenom nån läskig behandling av blodomloppet men han räknar med att vara tillbaka på banan till helgen så vi håller tummarna för det.

Jag tycker hur som helst väldigt mycket om mina föräldrar även om jag blir lite trött på dem ibland och jag tror att de tycker ungefär samma sak om mig hehe.

//Lina

Inga kommentarer: