Leta i den här bloggen

tisdag 7 december 2010

Goodmorning!

Här har det pluggats för fullt hela morgonen. Jag gör en lista vecka för vecka på det som ska göras för att få lite ordning i kaoset. När jag har gjort en grej stryker jag den och det gör att jag blir mer motiverad eftersom jag ser att jag faktiskt kommer någonstans. Den här veckan har jag 4 uppgifter på min lista. En bok som skulle läsas ut, två delar av BW examensarbetet och en 5 sidig uppgift om kriskommunikation i Medier och Moral. Idag blev jag klar med boken och den första BW uppgiften, satsar på att få klart den andra också i eftermiddag så kan jag fokusera på den lite större uppgiften på ons, tors, fre. Det blir lite stressigt men det ska nog gå.

Ikväll ska jag träffa Anders och ta en fika eller äta mat, vi har inte kommit så långt i den planeringen haha, sen ska jag möta Lina nånstans också och ge betala en nagelojla som jag köpte av henne i fredags. Recension kommer snart tillsammans med lite andra produkter.

//Lina

Inga kommentarer: