Leta i den här bloggen

måndag 6 december 2010

Min helg!

I fredags var jag, Daniel, Niclas, Lina, Hannes och Carro hemma hos Dannes bror Magnus och gjorde julgodis och bakade pepparkakor + Eiffeltornet som pepparkakshus. Mange bjöd på supergod mat också så det blev en riktigt trevlig kväll :).

På lördagsmorgonen gick Daniel upp lite tidigare än jag och förbjöd mig att komma ut i köket. När jag väl fick komma ut hade han gjort världens största frukost och tänt massa ljus. Mysigare morgon blir det nog inte. På kvällen firade vi Martin som fyllde 30. Här blev det också supergod mat, massa dans och trevligt folk. En kanon-kväll helt enkelt!

Igår tog vi det ganska lugnt på dagen och på kvällen åkte vi hem till mamma och åt Kalkon med min familj. Jag har bara ätit kalkon en gång innan men fan va gott det är! Funderar på att gå ut till dem och äta rester ikväll också.

Nu ska jag börja på min Business Writing in-tray exam. Inte så kul men snart är kursen klar som tur är!

//Lina

Inga kommentarer: