Leta i den här bloggen

tisdag 28 december 2010

Total renovering!

Det är vad jag sysselsätter mig med nu i mellandagarna. Jag har gått runt och känt mig så sunkig senaste veckorna och nu tänkte jag göra nåt åt det. Så idag har jag spenderat 3,15 timmar hos Petter på Salong Stil. Han var inte alls sugen på att göra en stor färgförändring efter som jag är så mörk och även hade rester av toningar och gamla slingor kvar i håret men vi möttes på halva vägen och gjorde en diskret uppljusning för att jag skulle få en förändring men inte bleka för mycket. Det blev superfint! Dessutom klippte han av allt det jätteslitna och formade till luggen så nu har jag en frisyr och inte bara hår som hänger. Känns jättebra.

Imorgon ska jag testa att förlänga/förstärka (har inte bestämt) naglarna hos Showcase Nails. Superbilligt och de förlägningarna jag sett därifrån ser jättebra ut, så det ska bli kul att testa. Efter det blir det en tur till solariet eftersom jag nu är blekare än blekast.

Det är så himla skönt att unna sig att bli lite snygg när man för en gångs skull har råd och tid :)

Ikväll har jag umgåtts med Cajsa som kom hit på oväntat besök, alltid trevligt. Nu ska jag se Pirates of the Carribbean och måla tånaglarna. Helrenovering var det ja.

P.s Bilder på håret kommer imorn för jag tog bort sminket innan jag hann ta en bild d.s

//Lina

Inga kommentarer: