Leta i den här bloggen

tisdag 21 december 2010

Äntligen!!

Jaa! Äntligen, äntligen är jag vad som kan kallas nästan frisk i alla fall. Bara hosta och lite snorighet kvar men det kan jag leva med. Så jävla skönt att inte ha ont någonstans längre. Helt underbart.

Idag ska jag skriva lite på min analys av medierade skandaler, städa undan i köket, gå och handla mat och ikväll ska jag och min familj göra julgodis hemma hos mig. Ska försöka skaffa mig lite julstämning som har lyst med sin frånvaro senaste veckan. Synd bara att Daniel inte kan va med, saknar honom så sjukt mycket nu när vi inte har setts på en hel vecka. Fattar inte hur vi stod ut innan när va bara sågs en gång i veckan om ens det. Men men, vi ska ju va tillsammans hela julhelgen :). Vi har lyckats koordinera våra familjer så bra så att vi ska vara med Dannes familj på dagen och min på kvällen. Helt Perfekt!

Nu blir det "hem till gården"!

//Lina

Inga kommentarer: