Leta i den här bloggen

onsdag 15 december 2010

DET ÄR SYND OM MIG!

Alltså, jag brukar inte vara den som vill att andra ska tycka synd om mig. Tvärt om. Men just i detta ögonblick kan ni faktiskt få tycka lite synd om mig. Jag säger som Tilda sa i telefonen förut "det här är ingen bra dag". Nej fan heller att det är en bra dag! Jag är genomförkyld, kan inte äta för att halsen är svullen, det gör ont i lungorna när jag andas och jag har ett berg av skolarbete jag ville hinna med den här veckan för att kunna vara ledig nästa och det kan jag glömma nu, jag försöker föra ett givande resonemang i mina texter men det går fan inte när det känns som att huvudet är fyllt av bomull!

Sen kan vi ju lägga till att jag skulle ha haft massa roliga saker för mig den här veckan och träffat roligt folk. Nu får jag ligga och glo på TV och umgås med mina snorpapper, inte ok nånstans. Hostmedicinen smakar unket också, någon som vet om sånt går ut?

Sen kan vi ytterligare tillägga att mina lärare (vissa av dem) är totalt jävla inkompetenta! Att de ska lära ut kommunikation är ett stort skämt! Helt seriöst, vad fan är deras problem? "Hej jag svarar på ditt mail jag fick i OKTOBER nu, visst är jag duktig". Typ. Att man sen får information NU som man borde fått första terminen är ju också lite kul. Och, NEJ det är inte info som jag hade kunna ta reda på själv, det är info som jag inte ens visste att man kunde ta reda på. Orkar inte förklara vad det handlar om.

Skapligt svammligt och osammanhängande inlägg, men jag säger ju att jag har bomull i huvudet.

//Lina

Inga kommentarer: