Leta i den här bloggen

fredag 17 december 2010

Friday night!

Party party! Eller inte. Men nu börjar jag ju bli lite piggare i alla fall. Är mest uttråkad faktiskt efter 4 dagar i ensamhet. Blä! Eller, mamma har ju varit här med lite mat och så men jag ville ju ha lite fredagsmys med min älskling. Men han har ett annat spännande uppdrag ikväll, nämligen att leta runt hela tjust efter sin mobil som han har tappat på jobbet nånstans, Stackaren. Sist jag kollade var han i Loftahammar. Så nu vet alla som försöker få tag på honom, ni får ringa hem istället.

Imorn ska jag göra ett tappert försök att gå på stan och köpa de sista julkapparna. Bara mamma, kent, pappa och Daniel kvar. Typ alla med andra ord. Men jag är faktiskt peppad, sålänge halsen slutar jävlas och rösten kommer tillbaka ska det nog gå bra.

//Lina

Inga kommentarer: