Leta i den här bloggen

måndag 27 december 2010

God Jul!

Hej på er alla! Hoppas att ni har haft en bra julhelg. Det har jag, på julafton var vi först hos Daniels familj och släkt och åt massa god mat, mycket trevligt. På kvällen åkte vi in till stan och åt julbord nr 2 med Mamma, Kent och mina syskon. Det blev också väldigt mysigt oh jag fick massa jättebra julklappar, bland annat en plattång av min älskling som är helt fantastisk, älskar när man kan både platta och locka med samma tång :).

På juldagen åt vi lunch hos min pappa och sen va vi kvar och umgicks ett tag innan vi åkte hem till mig och fixade iordning lite inför kvällen. Det blev en liten lugn förfest hemma hos mig och sen blev det Harrys trots mina protester haha. Men det var ovanligt trevligt och mycket yngre folk än vad det brukar. Dessutom får man faktiskt godast drinkar där, testa Mojito, Mojito Razz (med hallon) eller Peach Collins om ni ska dit.

Det blev faktiskt en väldigt lugn och sansad kväll för mig och vid 01.30 tyckte jag och älsklingen att det var dags att gå hem. Nice att vakna på en söndag och må bra för en gångs skull haha. till skillnad från Daniels kompis Mattias som tillbringade dagen med att ligga på en madrass på mitt golv och inte ens svara på tilltal haha, har aldrig sett nåt så ynkligt.

En annan rolig sak som inträffade var att jag tog tag i mig själv och åkte och hämtade en av mammas katter som nu ska bo hos mig. Vi får se hur länge det blir men till sommaren är i alla fall bestämt om hon trivs. Just nu tycker hon att det är roligast att ligga under badkaret, väldigt mysigt. Det känns ju lite hemtrevligare att ha ett husdjur tycker jag.

Nu ska jag göra mig iordning och gå ett varv på stan och kolla in rean lite.

Ciao!

//Lina

Inga kommentarer: