Leta i den här bloggen

lördag 18 december 2010

Lördags-blogg!

Det är ju inte så vanligt att jag bjuder på ett blogginlägg såhär på lördagkvällarna. Nu är det ju inte så vanligt att jag sitter hemma ensam en lördag heller för den delen, vet inte när det hände sist faktiskt.

Mår ganska mycket bättre idag, bara lite halsont och snor kvar. Har pluggat lite så nu är jag snart klar med min Business English Exam. Skönt! Populärlitteratur-kursen slutade igår så nu är det verkligen inte mycket kvar.

Var en snabbis på stan förut och köpte juklapp till min darling, hittade två saker som jag tyckte passade perfekt. Dessutom hittade jag en sak jag velat prova jättelänge, en enzympeeling från Emma S. Den ska tydligen ta bort att död hud och ge massa lyster. Har för mig att sånna peelingar brukar vara bra om man vill djuprengöra huden också och det gillar ju jag. Ska testa så får ni veta om ett tag om den funkar eller inte (vilket jag hoppas att den gör till det priset).

Nu ska jag fortsätta kolla på Narnia och äta ostbågar.

//Lina

Inga kommentarer: