Leta i den här bloggen

måndag 27 december 2010

Hmmmm...

Jag har ett litet dilemma här. Jag fick pengar till en kaffebryggare av min pappa i juklapp eftersom han inte visste vilken modell jag ville ha. Först tänkte jag spontant att jag vill ha en sån där med kapslar ni vet. En Dolce Gusto, Martello eller Tassimo. Men nu när jag har kikat runt lite vet jag inte. Finns ju många fina vanliga bryggare och det kanske är smartare att skaffa en sån. Vet ju inte om man tröttnar på att hålla på att styra med kapslar och grejer. Men tanken på att kunna få en perfekt latte på hemmaplan är ju rätt nice.

Så nu undrar jag, kära läsare, har någon av er en kapsel-bryggare och vet om de är svårskötta eller om kapslarna är jättedyra eller något annat. Är kaffet gott? Det är liksom viktigast. Eller har ni tips på bra vanliga kaffebryggare? Hjälp mig nu så får ni en kopp kaffe när ni har vägarna förbi ;)

//Lina

Inga kommentarer: