Leta i den här bloggen

tisdag 21 december 2010

Speedad!

Efter att min familj varit här och gjort julgodis och fikat hamnade jag i socker-koma och funderade på att gå och lägga mig vid 21.30. Men så ryckte jag upp mig, gjorde en kopp kaffe till (äckligt snabbkaffe, snälla tomten ge mig en kaffebryggare i julklapp) och tog en dusch. Nu är jag som en ny människa och har kommit igång på allvar med min uppsats om medierade skandaler. Håller just nu på att beskriva den främre och bakre regionen och deras eventuella läckor. Låter mycket snuskigare än vad det är. Det handlar om saker man vill framhäva och sånt man vill dölja i medie-sammanhang.

Hur som helst så känner jag att det är lika bra att fortsätta när jag har kommit in i ett så bra flow så jag lär väl sitta här ett tag till. Har alltid föredragit att jobba på kvällarna, hellre det om jag får sova ut på morgonen.

Nu ska jag ta en rocky road till så att jag orkar gå igenom en skandals 4 faser :)

//Lina

Inga kommentarer: