Leta i den här bloggen

tisdag 20 november 2012

Tisdagen so far

Good morning readers! 

Vad gör ni denna Tisdag? Själv har jag precis kommit hem från jobbet och en promenad. Jobbade lyxpasset 7-10 idag och sedan tog jag en lång omväg hem och ropade på Lily som fortfarande inte syns till. 

Nu ska jag unna mig en liten slapparstund i soffan med en kopp te och Hem Till Gården innan jag tar tag i dagens bestyr. Ska ta hand om köket och dammsuga hela lägenheten. Förhoppningsvis hinner jag städa upp bland sminket också, där är kaos just nu.

Ikväll ska jag och Malin rida i ridhuset. Ska bli spännande att se vilket humör Gillie är på idag, sist var hon så pigg att hon bestämde sig för att ta bettet springa om Malin och Wivvi (som är före detta galoppör) och ge mig en mindre hjärtattack. Men i efterhand var det ju rätt kul. Hoppas att hon har lika mycket energi ikväll men riktar den lite mer på att göra det hon ska.

Hoppas att ni får en fin dag!








Inga kommentarer: