Leta i den här bloggen

lördag 10 november 2012

Lina hjärta mat!

Alltså ni vet ju att jag älskar allt gott, från lyxiga middagar till lösgodis haha. Igår fick jag uppleva lite av den första varan när jag, mamma och Kent var ute och firade allas födelsedagar. Vi valde efter mycket om och men Guldkant och gud så god mat! Jag är verkligen supernöjd med kvällen.

Jag var sugen på fisk så det blev Smörstekt torskrygg med gräddstuvade kantareller, spenat och friterad rödlök. Till detta serverades puré på potatis och jordärtskocka. Jag kombinerade med deras riesling-vin och jag kan säga att det var en riktig fullträff. Rekommenderas varmt!


2 kommentarer:

Carolina sa...

Åt samma när jag var där sist, håller med det var supergott.

Kaos-Lina sa...

Ja det var verkligen en höjdare! Kul att vi tog samma :)