Leta i den här bloggen

onsdag 7 november 2012

Depends gellack

Det enda jag orkar göra idag är att ligga i soffan och umgås med mina vänner Herr TV, Fru Iphone och Fröken Laptop. Så bloggmässigt är det väl en bra dag antar jag.


Ni har väl inte missat Depends nya serie med gellack? Om ni har det så googla! Jag har ägnat morgonen åt att läsa om produkten och alla recensioner och det verkar så himla bra! Själva grejen med gellack är att man härdar det under en LED lampa så håller det i 2-3 veckor. Så smidigt att inte behöva fixa naglarna mer än varannan vecka. Sen skyddas ju nageln och blir starkare så för mig som har naglar som går av hela tiden låter det perfekt.

Inte sliter det på nageln heller eftersom man inte behöver fila på den innan applicering som man gör vid en förlängning/förstärkning. Ni som gjort naglar med akryl eller gele vet ju hur de ser ut efter ett tag. Inte kul. Så det här låter som ett mycket skonsammare alternativ.

Behöver jag ens säga att jag beställde ett startkit? Det var inte särskilt dyrt heller, 469:- på Kicks.se, sen tillkommer färgade lack för 79:-/st och remover för ynka 35:-. Väldigt prisvärt eftersom jag ändå hade tänkt börja göra gellack på en nagelsalong för 450:- per gång. Om detta funkar kommer jag ju att tjäna, förlåt spara, massa pengar.

Kolla dessa snygga lackningar med gellacken!






Vill ha hem mitt kit nu! 

Inga kommentarer: