Leta i den här bloggen

måndag 19 november 2012

Nu vill jag ha hem min katt!

Nu börjar jag fan bli orolig på riktigt. Ett par dagar kan ju en utekatt vara borta utan att det behöver ha hänt något men nu är det snart en vecka. Fattar inte vart hon är någonstans. Börjar misstänka att hon blivit påkörd  men då borde jag eller någon annan ju ha sett henne vid vägkanten någonstans. Det jag är mest rädd för är att hon har blivit instängd någonstans och svälter ihjäl. Så jävla hemskt om det är så. Eller om nåt psyko fått tag i henne. Finns så mycket sjuka människor.

Det är ju så svårt att förklara för någon som inte har djur själv men det är ju nästan som mitt lilla barn. Ok, inte riktigt men hon och Leon är ju min familj på ett sätt. Framförallt så har Lily alltid varit den som känt av när jag är ledsen eller mår dåligt och då har hon inte lämnat min sida alls. Hon är världens snällaste om någon är ledsen och hon har alltid funnits där även när ingen människa har gjort det.

Saknar min lilla katt så obeskrivligt mycket!

Inga kommentarer: