Leta i den här bloggen

lördag 24 november 2012

Surpuppan.se

Det skulle vara ett passande namn på bloggen ikväll. Vet inte riktigt varför (eller jo det gör jag) men jag är så sur och irriterad ikväll! Det är just nu fel på allt och jag känner inte för att göra något alls. Eller, det gör jag visst. Jag vill gå ut!! Jag vill dricka vin, snacka skit och DANSA. Det är evigheter sen och nu känner jag att det räcker med lugna hemmakvällar.

Men eftersom kontot är typ tomt (får lön 26:e, tack så jävla mycket för det) så får jag stanna hemma istället. Tur är väl det i och för sig för jag vet hur kvällarna slutar när jag är på dåligt humör haha.

Ska försöka bli på bättre humör genom lite skönhets-terapi. Känner mig sunkig efter dagens jobb och det blir man ju inte gladare av.

Sen ska jag se en film och äta en chokladboll tänkte jag. Gud så spännande. Eller inte.

Men nästa helg då jävlar, då ska jag hem till en kollega och sedan är det årets utgång på schemat. Är så peppad.

Imorgon har jag en del skoj inplanerat men just nu hjälper inte det heller. Blää för denna kväll helt enkelt.


Inga kommentarer: