Leta i den här bloggen

onsdag 21 november 2012

Sovmorgon!

Men alltså hur är det möjligt att jag sov till 10.45 idag? Det händer ju bara inte. Kom i och för sig hem vid 00.30 igår och somnade inte förrän 01.45 ca så det kanske inte är jättekonstigt. Jag och Malin kom iväg rätt sent till hästarna och sedan hade vi så mycket spännande att prata om så allt drog ut på tiden kan man säga haha. Men det var skönt att slippa stressa och ridningen gick jättebra.

Vi red i ridhuset och eftersom ingen annan red mellan 22-23 hade vi det helt för oss själva. Det är lätt värt att rida sent när man slipper trängas med andra. Gillie gick jättefint, särskilt mot slutet och som avslutning bytte vi hästar så jag fick testa Wiwwi, Malins fullblod. Stor skillnad mot Gillie men jättehärlig häst med en av de bästa galopper jag någonsin känt. Superhärlig!

Är sugen på att börja rida lektion igen eller i alla fall någon form av träning för instruktör. Det vore kul att få lite feedback på ridningen och utvecklas lite mer. Ska kolla upp om man kan använda jobbets friskvårdspengar till det, det vore ju toppen.

På tal om jobb så börjar jag vid 17 idag eftersom det är dags för inventering. Ska bli spännande att se om det stämmer. Skönt att jobba kväll också, men hoppas att jag hinner hem till Grey's Anatomy.

Nu tänkte jag ge mig ut på en promenad, känner mig lite rastlös. Sedan lunch och efter det ska Linas Hemtjänst göra ett besök hos min pappa som fått någon ny onormal sjukdom och behöver lite hjälp med mathandling etc.

Hoppas att ni får en bra onsdag!


Inga kommentarer: