Leta i den här bloggen

tisdag 13 november 2012

Tisdag 13/11

Ok, nu är väl gränsen för tråkiga rubriker överskriden. Men orkar inte komma på någon annan. Har jobbat 7-18.20 så hjärnan är inte riktigt med längre. Men det har varit en riktigt bra dag. Började med möte som jag tycker är så kul, mest för att jag gillar att grupparbeta och för att vi får göra nåt annorlunda. Tycker att det är kul med lite avbrott från vardagen.

Sen har vi en ny kille som precis börjat hos oss som har gått bredvid mig idag, kul att vara den som lär ut istället för den som lär sig för en gångs skull. Även om jag är sämst på att förklara. Men han var duktig så det gick bra ändå. Hade dessutom massa nya småuppgifter att pilla med så dagen har verkligen gått i ett. Tycker att det är så roligt att jag får mer och mer ansvar och mer och mer kunskap. Känns så bra på jobbet nu. Kan ha att göra med den oväntat höga löneförhöjningen jag fick igår. Det går bra nu haha.

Förövrigt så måste jag ta upp en smått märklig grej här också (har redan tagit upp det på fb), nämligen att det tydligen går något skumt rykte om att jag dejtar någon som jag knappt känner. Vet inte varför den här personen går runt och säger detta till folk och ännu mindre varför han fått för sig det här. Vi har liksom inte ens setts eller hörts sen i somras och inte ens då hände något så det hela är mycket märkligt. Men inte första gången det händer tyvärr.

Nej, något dejtande blir det nog inte än på ett tag. Trodde för en stund att jag kanske var redo för det men det känns fortfarande konstigt. Har nog lite mer att bearbeta innan jag kan gå vidare även om det är tråkigt. Sen är jag rätt nöjd med livet ändå. Man kan faktiskt vara lycklig som singel.

Nu ska jag unna mig att slappa i soffan ett tag för ikväll, eller inatt, är det dags för efterlängtade Breaking Dawn part 2. Är så peppad! Men tråkigt att det är slut sen, vad ska man då se fram emot för film? Någon mer som ska på filmen ikväll?

Inga kommentarer: