Leta i den här bloggen

fredag 30 november 2012

Ledig dag nr 2!



Good morning bitches! 

Idag börjar min andra lediga dag, vaknade upp till stora snöflingor som föll på gräsmattan och tro det eller ej så tycker jag att det är rätt mysigt. Jag är inget större fan av snö men när jag får sitta inne och mysa med en kopp kaffe och bara titta ut på snön så tycker jag att det är fint. Hade inte varit lika glad om jag varit tvungen att cykla till jobbet eller hästen i detta väder haha. 

Vad ska jag ägna denna dag åt då? Jo jag ska storhandla mat, städa badrum och tvätta. Sen ska jag hänga med min bror på shoppingtur eftersom han hatar att köpa kläder och behöver lite hjälp. 

Ikväll blir det filmkväll med min syster och mamma. Är sugen på att se Niceville efter att ha hört så mycket bra om den. 

Det var väl det hela, hoppas att ni får en fin fredag!

Inga kommentarer: