Leta i den här bloggen

söndag 18 november 2012

Lazy Sunday!


Hello! Hur mår ni idag? Bakis? Söndagsångest? Jag är lyckligtvis förskonad från båda. Har slappat här hemma hela förmiddagen och bara gjort ingenting. Så skönt det är ibland. Strax innan 13.00 åkte jag bort till Djurskyddet och kollade på en katt de fått in men det var inte min Lily tyvärr. Däremot fanns det massa andra sötnosar som vill ha ett hem så om ni funderar på katt tycker jag att ni ska kolla där.


Har ju glömt att visa er min snygga klocka jag fick av Mamma och Kent när jag fyllde år. Älskar den.


Älskar även denna klänning som syster köpte åt mig i Norge. Snygg, skön och helt underbar färg. 

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och byta om till ridkläder. Idag kom Malin hem från sin semester så vi ska ut på långtur. Härligt!

Inga kommentarer: