Leta i den här bloggen

onsdag 28 november 2012

Bra avslut på en pissig dag

Alltså den här dagen! Allt har bara jävlats och gått fel hela tiden. Jag har varit seg och trött, saker har vält, viktiga varor har gått sönder, gjorde massa fel och fick göra om och jag har typ 5 miljoner skärsår på händerna efter alla kartonger. Inte min dag helt enkelt. Men men, tack vare världens bästa kollegor har det funkat ändå. Skönt att de finns.

När jag kom hem fortsatte eländet, Leon hade spytt ner typ hela lägenheten. Fräscht att komma hem till det! Fick ta fram mopp och Cilit Bang börja sanera. Precis vad jag ville göra. Verkligen.

MEN!

Dagen fick ett bra slut eftersom jag bestämde mig för att trotsa tröttheten och följa med Malin ut till Målserum och kolla när en tjej red Gillie på hoppträningen. Jättekul att se lilla hästen in action. Blev riktigt sugen på att hoppa lite själv nu.

Nu ska jag unna mig att slappa in soffan, så skönt!

Imorgon börjar min 5 dagars ledighet. Vet inte när något sådant inträffade senast. Skönt ska det bli kan jag lova!

Inga kommentarer: