Leta i den här bloggen

fredag 16 november 2012

Organisera mera!


Ok, downkväll igår. Nu ser vi framåt. Är ledig idag vilket känns extra lyxigt på en fredag. Började dagen med sovmorgon och långfrukost framför TV:n. Kollade på Efter 10 trots att jag har problem med Malou, vet inte varför men det har jag, kollade mest för att Tyra Sjöstedt var med och jag gillar hennes båda bloggar som fan. Tyckte att hon var duktig i TV med men fick lite för lite plats enligt mig.

Sedan tog jag tag i rensningen av garderoben som jag skjutit upp i månader nu. Har fotat ca hälften av renset och lagt ut på facebook-loppisen och resten kommer upp ikväll tänkte jag. Helt sjukt hur mycket kläder jag har. Fattar inte varför jag sparat allt. Men nu ska min garderob bli den mest välorganiserade ni sett. Lade ut Crosstrainern på loppisen också, känner att den tar upp så jäkla mycket plats så jag säljer den och köper en mindre istället. Någon som är intresserad?

Efter lunch ska jag åka ut och rida och det ska bli så skönt i det här fina vädret. Funderar på en långtur i skogen.

Jobbar imorgon så det blir nog en lugn kväll hemma om inget spännande dyker upp. Är lite sugen på bio i och för sig. Får se vad det blir.

Vad gör ni denna fredag?

Inga kommentarer: