Leta i den här bloggen

söndag 25 november 2012

Hahaha

Jag kanske faktiskt skulle döpa om bloggen till Surpuppan.se. Det verkar ju löna sig. Lite komiskt att jag efter mitt inlägg om hur sur jag var fick 100 besökare och efter det senaste med massa bilder fick jag 47 än så länge. Ni läsare är för roliga. Här går jag och tror att mina sura inlägg är tråkiga och så visar det sig att de är de mest intressanta.

För det kan väl aldrig vara så att det ligger en gnutta skadeglädje eller nyfikenhet bakom? Hehe.

Puss och kram på er!


2 kommentarer:

carolina sa...

Absolut inte någon skadegjädje från min sida. Och jag gillar bäst när du skriver om din vardag, stort som smått. Så jag läser lika gärna om hästar, smink, jobb och bra/dåligt humör. Kram

Kaos-Lina sa...

Nej det trodde jag inte heller :) Det var mest andra människor jag tänkte på. Kul att jag har en trogen läsare i alla fall som uppskattar min blogg, då blir det roligare att skriva :) Kram