Leta i den här bloggen

fredag 1 oktober 2010

Nu är det helg!

I alla fall snart. Jag ska bara skriva klart min engelska jobbansökan och skicka in den. Sen är jag antagligen ledig :) Och skulle jag få jobba skulle det inte göra nåt, jag gillar ju mitt jobb. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, är grymt sugen på att gå ut men vi får se vad min nedbantade budget säger om det. Ska ju förhoppningsvis till Ikea på söndag och där vet vi ju hur jag fungerar. "Får det plats en fotölj i bilen?" hahaha.

Måste ju berätta om gårdagens jobbigaste händelse också. Vid 21.30 kom jag på att jag kanske skulle ta och moppa golven i sovrumet, hallen och vardagsrummet. Så det gjorde jag. Det gick bra i sådär 30 sek sen lyckades jag välta hinken med vatten i sovrummet. Jag kan meddela att 5 liter vatten på ungefär lika många kvadratmeter inte är en hit. Särskilt inte när min säng inte har några ben (fråga Daniel varför) och det står massa kartonger med böcker och annat på golvet (fråga honom om det med :P). Det tog nästan en timme att få bort allt vatten.

Nu ska jag fortsätta med moppande i kök och badrum för sen kommer Ia hit och ¨då vill jag ha ett presentabelt hem.

//Lina

Inga kommentarer: