Leta i den här bloggen

fredag 8 oktober 2010

Jobba jobba joobbaa!

Slog ett slag för fredagsmyset ikväll och spenderade två timmar i köket med att laga örtmarinerad stek (!), potatisgratäng, sallad och pannacotta med skogsbärssås. Ja, ni läste rätt. Allt detta serverades med en supergod mousserande Cava, men bara ett glas för mig, måste tydligen va nykter på jobbet (det är ingen ände på kraven :P) Ni förstår inte vilken press jag hade på mig att leverera när jag hade lovat älsklingen the dinner of his life haha. Men det blev gott. Jääävligt gott till och med så nu sitter jag här och orkar inte göra mig iordning, . Ska jobba vi 22 men det har jag säkert redan skrivit. Hoppas att det blir mycket folk och trevligt sådant (annars åker de ut).

Näe, nu ska jag rulla ur soffan och byta om till nåt jobbvänligt (urringat = mycket dricks) och sen bär det iväg till Club 9 där vi har sjukt många sorters öl och stans billigaste drinkar! Och snygga Bartenders! Kom Kom Kom!


//Lina

Inga kommentarer: