Leta i den här bloggen

tisdag 12 oktober 2010

Hej!

Är överhopad av plugg den här veckan så det blir lite si och så med bloggandet känner jag. Lite si och så med allt annat också för den delen men va fan, ibland måste man ju prioritera och jag har hellre skitmycket att göra i ett par dagar och sen lugnt än att dra ut på det och få stressa i slutänden.

Anyhow, ikväll skulle jag egentligen förfestat på solpoolen med Danny, Patrik och lite annat folk från jobbet och sen gått ut men jag vet inte om jag hinner. Måste bli klar med engelskan och läsa ut en jobbig bok. Dessutom jag jag en störig huvudvärk som jag inte blir av med. Skit. Hade tänkt springa på förmiddagen men det blev inget med det, får ta en kvällspromenad istället. Borde verkligen komma igång och träna ordentligt igen men det är ju så jävla dyrt överallt förutom på Actic (simhallen) och där har de ju inte gruppträning. Känner inte att styrketräning är min grej, fattar ju inte hur hälften av maskinerna fungerar haha. Yoga, Bodybalance och Bodypump är mer mina grejer.


//Lina

Inga kommentarer: