Leta i den här bloggen

torsdag 7 oktober 2010

Regn.

Jaha, torsdag. Smygstart på helgen tycker jag vi kan kalla det istället. Mycket trevligare. Dagen har ju börjat lite jobbigt eftersom jag sov hos älsklingen inatt och skulle ta morgontåget vi 06.53. Det hade säkert gått jättebra om det inte hade varit så jäkla mysigt att ligga kvar under täcket ;). Vi kom till stationen ca 1 sekund försent så jag fick följa med Danne till jobbet. Satt och pluggade i en timme i fikarummet tills nästa buss kom som jag fick dela med massa otäcka barn (högstadieelever)och annat löst folk.

Men nu är jag hemma och ska plugga i ett par timmar till, har en bok som ska läsas ut och skrivas analys på och ett distans-seminaruim att delta i. Sen blir det lunch på stan med Mami (Torsdagstradition) och förhoppningsvis en joggingtur om skitvädret slutar att va skitväder.

Puss!

//Lina

Inga kommentarer: