Leta i den här bloggen

onsdag 6 oktober 2010

Tjo!

Sitter och äter lunch och kollar på mitt favoritprogram "Hem till gården". Fastnade för det när jag var hemma på dagarna för ett par år sedan och nu känns det ju som att man känner karaktärerna.

Över till nåt helt annat, det va jättekul igår. Folk borde gå ut på tisdagar oftare haha. Vi började kvällen med vin hos Danny och avslutade den på Club 9 med Fisherman-shots. Så himla kul att träffa alla igen, särskilt Josefin som jag inte sett sen i somras nån gång.

Idag är jag lite seg men ska försöka engagera mig i plugget ett par timmar nu, vid 15.30 ska jag fika med världens bästa Lenny-penny och ikväll åker jag nog hem till min darling. Saknar honom så mycket <3

//Lina

2 kommentarer:

LennyPenny sa...

Tack för idag, det var mycket trevligt! :) Det är tråkigt att man inte kan träffas oftare:/
Puss /L

Kaos-Lina sa...

Tack själv :D Det va jättekul att ses igen, nästa gång kommer jag och hälsar på dig :) Ha det toppen i Polen!

Puss Puss