Leta i den här bloggen

fredag 1 oktober 2010

Skitliv.

Blä för allt känner jag just nu, har ingen lust att göra nånting alls. Är trött och seg efter att ha pluggat engelska hela dagen plus städningen. Har absolut ingen lust att gå ut längre om det innebär att jag måste organisera allt. Blääää som sagt. Dessutom dör jag väl inte direkt av en nykter helg haha. Och vem vill förresten gå ut i den här staden? Bara massa 18 åringar om man inte går till Harrys förstås, där är det fossil istället. Näe, jag skiter i uteliv ikväll, får se om det blir imorn istället.

Ska göra nåt åt mitt yttre nu och sedan åka hem till mamma som har bakat äppelkaka. Hon skulle va ensam ikväll och ville ha lite sällskap och det får hon gärna av mig. Ska dessutom jobba på att övertala henne om att få adoptera en av katterna :)

//Lina

Inga kommentarer: