Leta i den här bloggen

torsdag 14 oktober 2010

Jag är en idiot.

Alltså ibland är jag fan hopplös. Imorse när jag kom hem från älsklingen tänkte jag börja plugga med en gång så jag skulle slippa senare, vad händer? Jo jag somnar i soffan. Vaknade 1,5 timme innan jag skulle möta mamma på stan och istället för att ta upp böckerna snackade jag med Matilda på facebook. Väldigt trevligt men inte så produktivt. Efter lunchen och en sväng på stan (där jag som inte skulle köpa nåt hittade ett linne och ett nagellack som jag var TVUNGEN att ha. Noll karaktär) tänkte jag: NU jävlar ska här pluggas. Sen började jag kolla bloggar för att få inspiration (för den finns ju säkert där) och efter det plockade jag in disken, torkade av alla bänkar i köket och fixade lite i badrummet. Sen var det biggest loser och det kan jag inte missa och sen var jag ju tvungen att äta. Sen fastnade jag i en traderaauktion och nu är klockan 22.52 och jag har inte fått ett skit gjort. Blä för mig. Hade tänkt ta det rätt lugnt imorn eftersom jag ska hinna träffa Ia och gå och simma innan 4 men det sket sig ju totalt. Får väl gå upp vid 7 imorn. Det kommer säkert att hända.

//Lina

Inga kommentarer: