Leta i den här bloggen

torsdag 14 oktober 2010

Hola!

Är typ segast i Småland idag. Orkar inte göra nånting och tyvärr har jag massor att göra. Andra uppgiften i Storytelling-kursen ska va inne imorn och jag sitter fast. Har verkligen ingen fantasi för att tillverka två storys i "Sagans form". Jaha tänker ni, vad fan är det? Och jag undrar samma sak. Men det ska nog inte va så svårt att fatta när jag har läst klart boken.

Annars har jag inte så stora planer för dagen. Ska äta lunch med mamma och gå ett varv på stan och om jag hittar nån slags motivation ska jag gå och simma i eftermiddag. Måste ju som sagt ta tag i mig själv ordentligt om det ska hinna hända nåt till den 3:e november när jag har min "i-form deadline" haha. Ska ju komma på en belöning om jag lyckas och ett straff om jag misslyckas. Älsklingen föreslog ingen alkohol före nyår som straff. Ehhhh... No thanks. Lite snällare tänker jag nog va mot mig själv.

//Lina

Inga kommentarer: