Leta i den här bloggen

onsdag 27 oktober 2010

Guten tag!

Sitter som vnaligt och pluggar nu på morgonen, har precis fått tillbaka min Storytelling-uppgift och den var godkänd. Det trodde jag faktiskt inte eftersom den va sjukt svår, men men, bara att tacka och ta emot :). Ska skriva lite responser på andras uppsatser nu och sen är jag klar för idag. Det känns så himla bra att jag lyckats hålla schemat hittills, det har jag aldrig gjort innan, har alltid legat efter med nåt.

Kom på att jag inte har sagt nåt om helgen än, hur kan jag glömma nåt sånt? I fredags orkade varken jag eller älsklingen göra nåt särskilt så vi stannade hemma, såg Idol och åt chips. Ibland behövs verkligen en lugn myskväll hemma för på Lördagen va båda två peppade på att träffa lite folk. Först fikade vi hos mamma, sen hälsade vi på Dannes mormor, sen lagade vi mat och åt ihop med Daniel Grönkvist och hans bror. På kvällen blev det lite poker som jag var sjuuuukt nära att vinna men tack vare ett litet misstag tog herr Grönkvist hem segern haha. Efter det blev det Palladium, massa dans, shottar, mojitos och roliga människor. Kvällen avslutades som vanligt med en Hawaii med kebabsås på Diana, personalen där är underbar :). På söndagen blev det efter mycket om och men och en lång promenad i regnet lunch hos min pappa och resten av dagen bestod bara av lite söndagsmys ;).

Det var min helg det :)

//Lina

Inga kommentarer: