Leta i den här bloggen

måndag 11 oktober 2010

Personer av manligt kön!

Seriöst! Vad är det för fel på er? Eller iaf vissa av er. Fatta nån gång att ett nej är ett nej även om det framförs på ett trevligt sätt. Ett nej till en middag betyder inte heller ja till en fika, "jag har pojkvän" betyder inte "men jag tänkte va singel nästa vecka" och "nej, jag är inte singel" betyder definitivt inte "men kom gärna tillbaka och fråga igen om 5 minuter för då kanske jag har ändrat mig".

Att det ska vara så svårt?! Visst, man får gärna flirta på krogen men om man märker att det inte är besvarat så kanske det är dags att lägga av. Allt annat är bara pinsamt. Och en sak till: jag kan förstå att folk är puckade på fyllan, det kan jag leva med, men gör inte om samma dumheter två dagar senare när ni är nyktra tack. Det är inte charmigt och inte ett tecken på intelligens. Förresten så är facebook-stalking ute.

So now you know, jag är så upptagen som man kan bli. Och kom inte och säg att det är jag som inger falska förhoppningar, det är mitt jobb att vara trevlig när jag står i baren och det betyder inte att jag vill ha någon av er, det enda jag vill ha är glada gäster som ger mycket dricks :)

//Lina

Inga kommentarer: