Leta i den här bloggen

måndag 4 oktober 2010

Bonjour!

En mycket trevlig helg är slut och nu är det måndag igen. Känns väl inte jättekul men helt ok. Igår va Jag, Daniel, Mamma, Kent och Anna på Ikea i Linköping. Hittade massor med bra saker så nu ser mitt hem ut lite mer som ett hem haha. Så fort jag har fått upp gardinerna ska jag ta lite bilder så ni får se. Det blev en sväng på Ikano-huset också där jag hittade en klänning som jag har spanat på hur länge som helst i Västervik men som inte fanns i min storlek. Men nu fanns den :) Köpte en foundation också som jag har velat prova jättelänge, L'Oreal Studio Secrets, men den påsen verkar ha försvunnit från jordens yta. Mycket märkligt eftersom jag hade den i bilen. Men den har väl hamnat i nån annans påse och dyker säkert upp.

På tal om det så lyckades jag glömma min neccesär hos Daniel så nu vänta 2 dagar utan smink och ni som känner mig vet vilken ångest det innebär. Gillar ju inte direkt att va osminkad bland folk. Men nu har jag ju ytterligare en anledning att sitta hemma och plugga. För det behövs verkligen den här veckan. Och nästa blir ännu värre. Men det är bara att ta en sak i taget, först ska jag till biblioteket och låna lite böcker. Utan smink. Blä.

//Lina

Inga kommentarer: